, niż jego hobby czy zainteresowania. Pozwala budować treść w sposób przemawiający do osobowości człowieka. Do osoby neurotycznej przemawiać będą argumenty grające na jej emocjach, a do osoby o charakterze analitycznym, najlepiej przemówią treści poparte statystykami.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
Content_marketing Dopasowanie do osobowości odbiorcyedytuj
Metoda ta w rozumieniu praktycznym i komercyjnym jest rozwiązaniem świeżym. Nie mniej jednak analiza kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa ukazuje skuteczność tego nurtu, oraz pozwala zauważyć że stosowanie content może skutecznie zmniejszyć koszta przeprowadzanej kampanii.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
Czym są słowa kluczowe w pozycjonowaniu?
Słowo kluczowe w pozycjonowaniu, inaczej keyword z angielskiego, jest to charakterystyczny ciąg znaków stosowany przez wyróżnik, wspomagający proces wyszukiwania danej informacji. W rzeczywistości może być to cała fraza zawierająca kilka wyrazów, przykładowo „sprzedaż samochodów”. Co ciekawe nazwy tej używa się w jej oryginale (keyword) ze względu na zachowanie kompatybilności z przyjętym nazewnictwem w dokumencie HTML. Takie wyrazy są umieszczane w specjalnie wydzielonej sekcji bazy danych wyszukiwarki, co pozwala zwiększyć szansę znalezienia tej konkretnej strony przez użytkowników wyszukiwarki. To osoba odpowiadająca za dokument decyduje o tym, jakie elementy są istotne dla strony. Dla właściwego scharakteryzowania strony wystarcza kilka określeń.